RSS

Adakah zakar Extenders selamat?

SizeGenetics


Untuk pembesaran zakar tahan lama, seks dan ahli kesihatan pembiakan sekarang mempunyai konsensus yang berpusat peranti traksi seperti zakar extender merupakan pilihan top-notch selamat dan cekap. Extenders Penis tidak hanya menyebabkan peningkatan yang signifikan di kedua-dua ketebalan dan panjang zakar tetapi juga membantu anda memperbaiki masalah struktur dan fungsi pelbagai zakar seperti penyakit Peyronie's, curvature abnormal dan disfungsi ereksi (impotensi). Namun, ada banyak orang yang masih menyedari tentang profil keselamatan mereka, terutama selepas melanjutkan penggunaan.

Kenapa zakar extender Extenders atau relatif lebih aman daripada kaedah lain dan peranti?
Kenyataan bahawa zakar extender atau usungan dianggap relatif lebih aman daripada kaedah lain dan peranti ini ditunjukkan oleh fakta-fakta berikut:

Tidak ada kesan sampingan bahkan setelah memanjangkan digunakan: Spesifik zakar extender seperti yang ditawarkan oleh SizeGenetics disokong oleh testimonial otentik, dan telah diluluskan oleh beberapa pihak berkuasa antarabangsa dan kredibel besar terhadap kesihatan. Extenders semacam itu mempunyai profil iaitu keselamatan yang tinggi sampai saat ini, telah menunjukkan kesan-kesan sampingan bahkan selepas penggunaan jangka panjang. Juga, sebahagian besar pengguna telah melaporkan bahawa SizeGenetics zakar extender tidak menyebabkan zakar, tanda kulit atau ketidakselesaan bahkan jika anda memakainya sepanjang hari. Demikian pula, pengguna pematuhan dan toleransi merupakan masalah penting yang harus diperhatikan saat memilih zakar extender berpadanan terbaik.
Tidak ada komplikasi: Global Extenders zakar (terutama SizeGenetics.Com) juga dianggap hampir tidak risiko dan juga bebas dari komplikasi seperti pendarahan, sakit, ketidakselesaan, alergi, luka atau luka-formasi.

Pematuhan dan keselesaan: The Extenders zakar (seperti orang-orang dari SizeGenetics.com) benar-benar meminimumkan risiko dan rasa sakit yang berkaitan dengan Extenders tua. dasar ini direka untuk kontur ergonomik dengan bentuk anatomi panggul lelaki. Ini bermakna bahawa sebagai ketegangan diterapkan dan tekanan pada dasar meningkat, anda tidak akan melihat ketidakselesaan apapun. Juga, tidak seperti sosok Extenders konvensional, zakar extender tali yang berpusat SizeGenetics.com boleh digunakan atau dikenakan pada kedua-dua jenis zakar (disunat dan tidak disunat) dan biasanya dianggap lebih selesa dan aman.

Last but not least, jika digunakan dengan betul, zakar extender atau tandu yang berasal dari cap, kepercayaan-layak dipercayai (contohnya SizeGenetics) adalah hampir bebas daripada kesan sampingan utama dan sampai saat ini, tidak ada masalah keselamatan serius telah dilaporkan. Oleh kerana itu, penggunaan yang meningkat pesat zakar luaran-peregangan atau memanjangkan peranti secara signifikan dan berjaya meningkatkan kesihatan secara keseluruhan (termasuk kelengkungan, panjang dan ketebalan) dari zakar pada lelaki yang menderita daripada saiz zakar kecil, tanpa efek samping utama atau serius.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment