RSS

Ketika Seorang Suami Tertarik Seks

Sangat mudah bagi isteri untuk menganggap yang terburuk ketika suami tiba-tiba menjadi tidak tertarik pada seks. Apakah dia berselingkuh? Apakah dia tidak menemukan anda menarik lagi? Adakah perkahwinan anda selama?

Ketika sebenarnya, boleh jadi tidak ada hal-hal.

Adakah orang-orang itu menderita daripada kurangnya lengkap dorongan seks (kurangnya libido) atau baru saja tiba-tiba menjadi tidak lagi 'dalam mood'. Ada banyak alasan untuk ini dan banyak yang boleh dengan mudah dirawat.

Hal ini boleh disebabkan oleh stress kerja. Jika hal-hal di tempat kerja sangat sulit ini boleh tumpah keluar ke kehidupan peribadi orang itu, boleh meninggalkan dia lelah dan tekanan dari pekerjaan boleh mula untuk me-mount dan difahami, hal terakhir yang ingin ia lakukan di akhir hari yang panjang melakukan hubungan seks.

Hal yang sama boleh dilaksanakan jika ia mempunyai masalah peribadi atau masalah mendasar yang belum terpecahkan dan sebagai akibatnya, dia tidak merasa seperti dia ingin melakukan hubungan seks dengan isterinya. Apakah ini adalah melakukan dengan bagaimana perasaannya tentang dirinya atau mungkin seksualiti tidak pasti dan satu-satunya cara untuk mengetahui secara pasti adalah untuk berkomunikasi antara satu sama lain.

Jika tidak ada masalah-masalah mendesak yang boleh menyebabkan suami untuk menghindar dari aktiviti seksual maka ada faktor lain yang perlu dipertimbangkan.Kekurangan testosteron, walaupun ini sangat jarang, hal ini dapat menjelaskan keengganan seorang lelaki melakukan hubungan seks. ubat tertentu juga boleh mengurangkan ghairah seks lelaki.

Melihat seorang doktor boleh menjadi pilihan jika tidak ada penyebab yang jelas nyata mengapa lelaki tiba-tiba akan kehilangan gairah seks nya jika tidak ada masalah perubatan dan ia berada dalam pernikahan yang bahagia tetapi ada banyak hal yang bisa anda coba dulu.


Makan Makanan · sihat seperti buah-buahan dan sayur-sayuran dan mengurangkan jumlah lemak yang anda konsumsi.
· Dapatkan jumlah yang tepat tidur - sekurang-kurangnya tujuh jam malam.
· Dapatkan Latihan teratur.
· Dapatkan bantuan untuk berhenti merokok.
• Jika anda minum banyak, ditebang.
· Rujuk dengan profesional. Sebuah kehilangan libido boleh menjadi gejala keadaan perubatan serius.
· Mencari terapi profesional untuk menangani kemelesetan anda, ketidakmampuan untuk mengatasi stres, konflik yang belum diselesaikan atau masalah pengurusan kemarahan.
· Bicarakan dengan isteri anda tentang hasrat seksual anda dan semua masalah atau masalah yang mungkin anda miliki.
· Cobalah untuk menyisihkan waktu yang berkualiti dengan isteri anda.
· Jika orientasi seksual anda adalah sebuah isu, jujur dan muka tentang hal ini.
Jika semuanya gagal, produk alami male enhancement seksual seperti Performer5 benar-benar dapat bermanfaat. Dengan suplemen 100% ampuh harian herbal alami yang dirancang untuk meningkatkan prestasi seksual, meningkatkan potensi, kejantanan, memberikan stamina lebih dan orgasme mengesankan dan ejakulasi yang lebih jauh dan lebih lanjut. Performer5 akan membantu untuk merevitalisasi dorongan seks yang lesu dan mengembalikan kehidupan cinta yang anda dan isteri dulu.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment