RSS

Gabungan pemasaran, suatu perniagaan dengan tidak repot

Bagi banyak orang, iming-iming kerja dari rumah terlalu kuat untuk menolak. Mampu menetapkan jam anda sendiri, jadual sendiri dan kelajuan anda sendiri anda adalah sebuah cara yang sangat menarik hidup bagi kebanyakan orang.
MoreNiche LTD
Tetapi memikirkan menubuhkan perniagaan anda sendiri berasaskan web boleh menjadi kerumitan besar. Anda mesti mempunyai desain web, produk dan kemudian anda harus menjualnya, kapal itu dan menangani pelanggan. Cara yang lebih mudah untuk bekerja dari rumah dan menjalankan perniagaan berasaskan web yang disebut affiliate marketing.

Menyiapkan sebuah laman web yang bekerja sebagai affiliate marketing bukankah laman web, AOT benar-benar keras. Ada banyak program bangunan yang berbeza-laman web di luar sana yang memandu anda melalui setiap langkah dari proses. Setelah anda mempunyai laman web berfungsi, anda perlu datang dengan senarai syarikat yang akan membayar anda untuk link ke mereka. Banyak website besar seperti Amazon mempunyai program sekutu yang anda dapat bergabung dan kemudian mendapatkan bayaran untuk hanya menyambung ke laman web mereka.

Tetapi jika anda benar-benar ingin wang tunai, anda don, AOT ingin laman web hanya dengan daftar link di atasnya. Hal ini dapat memberi anda satu dolar atau dua, tetapi ketika surfer web yang paling tersandung pada jenis laman selepas carian Google, mereka cenderung kecewa dan pergi. Laluan terbaik bagi anda untuk pergi adalah untuk menyediakan kandungan web yang menarik yang berkaitan dengan syarikat anda, Äôre menyambung ke.

Jika anda boleh, AOT menulis kandungan web yang menarik diri sendiri, ada banyak syarikat yang akan melakukannya untuk anda untuk harga yang sangat wajar. Setelah anda, Äôve mendapatkan kandungan anda, anda boleh menenun link anda sepanjang itu. Orang akan mencari laman web anda di search engine seperti Google, Yahoo dan Ask.com dan ketika mereka melihat kandungan yang ditulis dengan baik, mereka akan tinggal di sekeliling dan membaca apa, AOS di laman anda. Mereka akan, dalam banyak kes, klik pada link yang disediakan dan anda, Äôll akan mengira wang tunai dalam masa datar.

Meskipun tidak ada jaminan bahawa affiliate marketing akan berubah menjadi lembu kas, dengan bekerja cukup keras, kemungkinan besar dalam menyokong anda. Apabila anda menggabungkan desain halaman keren dengan kandungan yang berkualiti dan campuran yang baik link menarik, anda terikat untuk mendapatkan baik jumlah hits yang akan cepat diterjemahkan ke dalam dolar untuk anda. Mencubanya, anda mungkin akan terkejut melihat seberapa baik kerjanya!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment